Friday, April 29, 2011

My new shoes




Na ez most muszáj volt, ugyanis az összes cipőm fehér, ha nem számolom a Converse-t. Kellett valami fekete és vastagabb talpú, mint az eddigiek, mert mostanában állandóan esőre áll az idő és kezdtem megunni a piszkos cipők fényesítését.
A feladat nem volt egyszerű, mert tudtam, hogy valamilyen sportcipőt kell vennem, ami viszont egyáltalán nem az én stílusom. Szóval beestem egy plázába, átrohantam az összes sportmárkaboltot és végre megtaláltam ezt. Tökéletes. Egy kis kompromisszummal, ugyanis vékony talpú. Mindegy a lényeg az, hogy most új cipellőben hasítom az utakat . :)


2 comments:

  1. Neked se ártana egy távkioldó :D
    Amúgy nice csuka...

    ReplyDelete
  2. Köszi, ja ne is mond amúgy. Ez elkövetkező napokban elkelne egy :)

    ReplyDelete